ادیب نگار- انجام پایان نامه دکتری و ارشد ، پروپوزال

نوشتن پایان نامه و پروپوزال در تمامی مقاطع

ادیب نگار- انجام پایان نامه دکتری و ارشد ، پروپوزال

نوشتن پایان نامه و پروپوزال در تمامی مقاطع

در اغلب دانشگاه‌ها، دانشجویان برای دریافت مدرک کارشناسی ارشد و دکترا موظف هستند با کمک استاد راهنمای خود یک پایان نامه در انتهای مقطع تحصیلی نوشته و از آن دفاع کنند. از این رو نوشتن پایان نامه یکی از الزامات برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی است.

دانشجو باید تا جایی که می‌تواند جدیدترین مقالات و پایان نامه‌ها را مطالعه کرده و با نحوه جمع‌آوری اطلاعات و تجزیه و تحلیل داده‌ها آشنا باشد تا موفق به کسب نمره بهتری شود؛ همچنین رعایت قواعد نگارش پایان نامه نویسی، نام‌گذاری و ترتیب فصل‌های پایان نامه امری ضروری است.

بعد از نگارش، دانشجو باید از پایان نامه خود در حضور داوران داخل و خارج از دانشگاه دفاع کند. نمره پایان نامه براساس ترکیبی از نظرات استاد راهنما، داور خارجی و داخلی بعد از جلسه دفاع و با توجه به محتوا، رعایت اصول نگارش و مقاله استخراج شده از پایان نامه و ضریب تاثیر مجلاتی که مقاله در آن چاپ شده، مشخص می‌شود.

نوشتن پایان نامه و دفاع از آن نخستین تجربه پژوهشی جدی دانشجویان، به ویژه دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد، است. هرچند استاد راهنما در فرآیند نگارش پایان نامه نقش به سزایی دارد، اما مسئولیت هر پایان نامه‌ای با خود دانشجو است و به دلیل نبود کلاس‌های آموزشی جامع و کامل، واحدهای پایان نامه نویسی و فشار زمانی، نوشتن پایان نامه برای اکثر دانشجویان یک تجربه‌ استرس‌زا است.

ادیب نگار با همکاری تعداد زیادی از پژوهشگران و متخصصان فارغ التحصیل رشته‌های مختلف از بهترین دانشگاه‌های کشور، مفتخر است تا با برگزاری کارگاه‌های آموزشی به صورت خصوصی و گروهی و خدمات مشاوره‌ به دانشجویان در نوشتن پایان نامه یاری رساند.

بایگانی
  • ۰
  • ۰

.::ادیب نگار::.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی